...

Blog

Tourist Transactions
Business

Visa:  ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 වසර අවසාන සංචාරක ගනුදෙනු 40% කින් ඉහළ ගොස් තිබේ.

මාධ්‍ය නිවේදනය 2024 අවසාන නිවාඩු සමයේදී ශ්‍රී ලංකාවේ සංචාරක සහ , දේශීය   පාරිභෝගික අංශයන්හි Visa debit කාඩ් භාවිතය කැපී පෙනෙන වැඩිවීමක් පෙන්නුම් කර තිබෙන බව ඩිජිටල් ගෙවීම් පිළිබඳව ගෝලීය ප්‍රමුඛයා වන Visa  (NYSE: V), නොබෝදා නිවේදනය කළේය. Visa සමාගමේ Consulting & Analytics (VCA), Visa’s advisory arm , විසින් මෙම කාලය

Read More »
Business

AB Mauri Lanka Launches “Empower Her” Scholarship Program to Celebrate International Women’s Day 2025

AB Mauri Lanka, a leading supplier of high-quality ingredients and yeast for Sri Lanka’s bakery industry, is set to commemorate International Women’s Day 2025 with its flagship event, “Empower Her”, on March 2, 2025, at the Sheraton Colombo Hotel, Colombo. This initiative reaffirms AB Mauri Lanka’s commitment to diversity, inclusion, and women’s empowerment by

Read More »
Business

ඔබේ ව්‍යාපාරය සමඟ පාරිභෝගික පක්ෂපාතිත්වය වැඩි කිරීමට උපදෙස් 7ක්

ඕනෑම ව්‍යාපාරයක දිගුකාලීන සාර්ථකත්වය සඳහා පාරිභෝගික පක්ෂපාතිත්වය ඉතාමත් තීරණාත්මක අංගයකි. විශ්වාසවන්ත ගනුදෙනුකරුවන් ස්ථාවර ආදායමක් ගෙන ඒම පමණක් නොව ඔබේ නිෂ්පාදන හෝ සේවාවන් අන් අයට නිර්දේශ කරමින් සන්නාම ප්‍රචලිතකරුවන් ලෙසද කටයුතු කරයි. කෙසේ වෙතත්, පාරිභෝගික පක්ෂපාතිත්වය ගොඩනැගීම සහ පවත්වාගෙන යාම සඳහා උපාය මාර්ගික උත්සාහයන් සහ අඛණ්ඩ පෝෂණය අවශ්‍ය වේ. පාරිභෝගික පක්ෂපාතිත්වය

Read More »
kfc logo කර්නල් සැන්ඩර්ස්
Business

KFC බිංදුවේ සිට ඉහළටම ගොඩනැංවූ මිනිසා – කර්නල් සැන්ඩර්ස්

කර්නල් සැන්ඩර්ස්: මුල සිටම KFC ගොඩනැගූ මිනිසා කර්නල් සැන්ඩර්ස් ගැන සිතන විට අපට මුලින්ම මතකයට නැඟෙන්නේ Kentucky Fried Chicken (KFC) ය. ඔහුගේ සුදු ඇඳුම සහ කළු නූල් ටයි පටිය සංකේතාත්මක ය. නමුත් මෙම හඳුනාගත හැකි චරිතය පිටුපස ඇත්තේ ඔරොත්තු දීමේ හැකියාව, නොපසුබට උත්සාහය සහ නොබිඳිය හැකි ආත්මයකි. කර්නල් සැන්ඩර්ස්, ඔහුගේ

Read More »
brand
Business

සාර්ථක වෙළඳ නාමයක් ගොඩනැඟීමේ රහස්

වෙළඳ නාමයක්(BRAND) ගොඩනැඟීම යනු කුඩා ව්‍යාපාරයකින් පටන් ගෙන, විශාල වෙළඳ පටලයක් සවි කිරීමක දිගු ක්‍රියාවලියක් ලෙස හඳුන්විය හැකිය. නමුත්, සාර්ථක වෙළඳ නාමයක් ගොඩනැඟීම සඳහා විශේෂ උපක්‍රම සහ කාර්යක්ෂම ප්‍රතිපත්ති භාවිත කළ යුතුය. සාර්ථක වෙළඳ නාමයක් ගොඩනැඟීම ඔබේ ව්‍යාපාරයට පාරිභෝගිකයන්ගේ විශ්වාසය, ආකර්ෂණය සහ අඛණ්ඩ ප්‍රතිචාර ලබා දෙයි. මෙම ලිපියෙන්, සාර්ථක වෙළඳ

Read More »
Apple vs Samsung
Business

Apple vs Samsung: Marketing Strategy & Business Strategy

Apple vs Samsung In the competitive world of smartphones, Apple and Samsung have emerged as the two dominant players, each with a distinct approach to both marketing and business strategy. While both companies aim to capture market share and foster brand loyalty, their methods reflect their unique corporate philosophies and

Read More »
Business

Manufacturing and Export Business-ශ්‍රී ලංකාව තුළ සාර්ථක නිෂ්පාදන හා අපනයන ව්‍යාපාරයක් ගොඩනැගීමේ උපාය මාර්ග-2024

ශ්‍රී ලංකාව, එහි උපාය මාර්ගික පිහිටීම, නිපුණ ශ්‍රම බලකාය සහ හිතකර වෙළඳ ගිවිසුම් සමඟින්, නිෂ්පාදන සහ අපනයන ව්‍යාපාර සඳහා යහපත් පරිසරයක් ලබා දෙයි. කෙසේ වෙතත්, මෙම තරඟකාරී වෙළඳපල සාර්ථක කර ගැනීම සඳහා උපාය මාර්ගික සැලසුම්, තාක්ෂණය සඳහා ආයෝජනය සහ දේශීය හා ජාත්‍යන්තර වෙළඳපල ගතිකත්වය පිළිබඳ ගැඹුරු අවබෝධයක් අවශ්‍ය වේ. ශ්‍රී

Read More »
Business

ඩිජිටල් අලෙවිකරණය හැමවිටම ලාභදායී වන්නේ ඇයි ?

ඔබට ව්යාපාරයක් ආරම්භ කිරීමේ සිට පරිමාණය කිරීම දක්වා ඇති ගමනේ ඔබට විශේෂ මෙහෙයුම් රැසක් ඩිජිටල් අලෙවිකරණය තුලින් ලාභදායි ලෙස කරගත හැකියි. සමාජ මාධ්ය තුල ඔබට ඉතාම අඩු වියදමකින් දැන්වීම් පළකරගත හැකි වේ. රුපවාහිනි, පත්තර, ඒ වගේම බැනර් කටවුට්, අත්පත්රිකා සඳහා වැයවන විශාල මුදලක් ඒ හරහා ඉතිරිකරගත හැකි වේ. ඔබේ අලෙවි

Read More »
Boost Your Business
Business

How to Use Digital PR to Boost Your Business

Public relations (PR) is often perceived as an expensive and exclusive endeavor reserved for big brands and celebrities. However, in today’s digital landscape, PR has evolved into a more and versatile tool for businesses of all sizes(Boost Your Business). Digital PR, in particular, offers numerous opportunities to enhance your online

Read More »
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.