Blog

ඔබගේ කුඩා ව්‍යාපාරය සෝෂල් මීඩියා තුල වර්ධනය කරගමු
ව්‍යපාරයක් මුල සිට

සමාජ මාධ්‍යයෙන් දියුණුවක් – කුඩා ව්‍යාපාරයකට ගත යුතු කුඩා පියවර 10ක්

අද කාලේ සමාජ මාධ්‍ය කියන්නේ කුඩා ව්‍යාපාරයකට ඉතාමත් බලවත් මෙවලමක්. එය ඔබට ඔබේ පාරිභෝගිකයන් සමඟ සම්බන්ධ වීමට, නිෂ්පාදන ප්‍රචාරය කිරීමට සහ බ්‍රෑන්ඩ් එක විශ්වාසයගත් එකක් බවට ගෙන යාමට උපකාරී වේ. නමුත් සමාජ මාධ්‍ය ආරම්භ කිරීම පළමුවේ අවුලක් වගේ හැඟෙන්න පුළුවන්. “මොන platform එකෙන් පටන්ගන්නද?”, “මොකක්ද post කරන්න ඕනේ?”, “මොන තරම්

Read More »
කුඩා ව්‍යාපාර
සිංහලෙන් බිස්නස්

කුඩා ව්‍යාපාරයක් ලෙස අවුරුදු සමයේ සාර්ථක වෙන්නෙ කොහොමද?

අවුරුදු වෙළඳපල අවබෝධ කරගන්න සිංහල හා හින්දු අලුත් අවුරුද්ද යනු ශ්‍රී ලංකාවේ විශේෂිත වෙළඳ සමයයි. මෙම සමයේදී ජනතාව මනා ලෙස සාප්පු යයි, නව නිවසට භාණ්ඩ මිලදී ගනී, තෑගි ලබාදෙයි, සහ ආහාරපාන මිලදී ගනී. ඔබේ ව්‍යාපාරයට මෙය අතිශය ගැලපෙනවාදැයි පිළිබඳව අවබෝධයක් ගන්න. විශේෂිත අවුරුදු නිෂ්පාදන සහ සේවාවන් ලබාදෙන්න අවුරුදු උත්සවය සඳහා

Read More »
ව්‍යාපාරයකට කාලය වෙන්කරගැනීම
සිංහලෙන් බිස්නස්

රැකියාවත් සමඟ ව්‍යාපාරයකට කාලය වෙන්කරන්නෙ කොහොමද?

රැකියාවත් සමඟ ව්‍යාපාරයකට කාලය – අද බොහෝ දෙනා තමන්ගේම ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කිරීමට කැමැත්තක් දැක්වුවද, එය සිදු කර ගැනීමට කාලය සෙවීම විශාල අභියෝගයක් වේ. පළමු වරට ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කරන අයට මූලික ගැටළුවක් වන්නෙ, නියමිත රැකියාවක් කරන අතරම ව්‍යාපාරයක් පවත්වාගෙන යාමට කාලය වෙන්කර ගැනීමයි. නමුත්, හොඳ සැලසුමක් සහ සමඟ කළමනාකරණයකින් ඔබට ඔබේ

Read More »
entrepreneur in 2025 | Entrepreneurship
සිංහලෙන් බිස්නස්

2025 ව්‍යවසායකයෙක් වෙන්නද ඉන්නෙ? එහෙනම් මේක කියවලා ඉන්න

ව්‍යවසායකත්වය(Entrepreneurship) යනු නිසි අවස්ථා හඳුනා ගැනීමත්, එම අවස්ථා ප්‍රයෝජනයට ගනිමින් ව්‍යාපාරයක් ගොඩනැගීමත්ය. 2025 වසරේ ව්‍යවසායකත්වයට එළඹෙන ඔබට වැදගත් කරුණු රැසක් අප ගෙන එන්නෙමු. ගෝලීය වෙළෙඳපොළ වෙනස් වන විට, තාක්ෂණය ඉදිරියට යන විට සහ පාරිභෝගික අපේක්ෂාවන් වෙනස් වන විට, මූලික හැකියාවන් ශක්තිමත් කිරීම ඉතා වැදගත් වේ. වෙළඳපොළ වෙනස්වීම්වලට අනුගත වීම පසුගිය

Read More »
Elon Musk
සිංහලෙන් බිස්නස්

Elon Musk : අනාගතය හැඩගස්වන ව්‍යාපාරික නායකයෙක්

Tesla, SpaceX, Neuralink, සහ The Boring Company වැනි අති නවීන සමාගම් කිහිපයක නිර්මාතෘ වන Elon Musk, නවෝත්පාදනයේ සහ ව්‍යවසායකත්වයේ ගෝලීය සංකේතයක් බවට පත්ව ඇත. තාක්‍ෂණයේ සීමාවන් අභිබවා යමින් සහ සාම්ප්‍රදායික ව්‍යාපාරික ආකෘතීන්ට අභියෝග කිරීම සඳහා ප්‍රසිද්ධියට පත් මස්ක්, ගෝලීය අභියෝග සඳහා පෙරළිකාර විසඳුම් හඳුන්වා දෙන අතරම කර්මාන්ත කඩාකප්පල් කරයි. ඔහුගේ

Read More »
ratan tata
සිංහලෙන් බිස්නස්

රතන් ටාටා(ratan tata): දූරදර්ශී නායකයෙකුගේ සාර්ථකත්වය

විශ්වාසය, නවෝත්පාදනය සහ නායකත්වයට සමාන නාමයක් වන රතන් ටාටා (ratan tata) ඉන්දියාවේ වඩාත්ම ගෞරවනීය කර්මාන්තකරුවන්ගෙන් කෙනෙකි. ප්‍රකට ව්‍යාපාරික පවුලක හැදී වැඩුණු තරුණයෙකුගේ සිට ටාටා සන්ස් හි සභාපතිවරයා දක්වා ඔහුගේ ගමන උපදේශාත්මක සහ ආදර්ශවත්ය. ටාටා සමූහ ව්‍යාපාරයේ ප්‍රධානියා වූ ඔහුගේ නායකත්වය සමාගමේ ව්‍යාපාරික ප්‍රවේශය විප්ලවීය වෙනසක් ඇති කළා පමණක් නොව එය

Read More »
පාරිභෝගික තෘප්තිය
සිංහලෙන් බිස්නස්

කුඩා ව්‍යාපාරයක් පවත්වාගෙන යාමේදී ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන්ට හොඳම අත්දැකීම ලබා දෙන්නේ කොහොමද?

විශිෂ්ට පාරිභෝගික සේවාවක් සැපයීම ඕනෑම ව්‍යාපාරයක් සඳහා ඉතා වැදගත් වේ, නමුත් සෑම පාරිභෝගිකයෙකුම පිලිබදව සලකා බැලීම කුඩා ව්‍යාපාර සඳහා එය විශේෂයෙන් වැදගත් වේ. පාරිභෝගික තෘප්තිය කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරීමෙන්, කුඩා ව්‍යාපාර හිමියන්ට තම ගනුදෙනුකරුවන් රඳවා තබා ගැනීමට පමණක් නොව, කට වචනයෙන් නව ගනුදෙනුකරුවන් ගෙන එන විශ්වාසවන්ත පාරිභෝගික පදනමක් ද නිර්මාණය

Read More »
Find target audience infographic
සිංහලෙන් බිස්නස්

ඔබේ ව්‍යාපාරයට හරිමයටම ගැලපෙන පාරිභෝගිකයන් හදුනාගන්නේ කොහොමද?

සාර්ථක ව්‍යාපාරයක් පවත්වාගෙන යාම සඳහා ඔබේ ව්‍යාපාරය සඳහා වඩාත් සුදුසු ඉලක්කගත පාරිභෝගිකයන්(target audience) හඳුනා ගැනීම අත්‍යවශ්‍ය වේ. ඉලක්කගත පාරිභෝගිකයන් හඳුනාගැනීමෙන් ඔබට නිවැරදි පාරිභෝගිකයන් වෙත ළඟා වී, පෞද්ගලික පණිවිඩයක් සමඟ ඔවුන්ට ආකර්ෂණය කිරීමේ හැකියාව හිමිවෙයි. එමෙන්ම, නිවැරදි පාරිභෝගිකයන්ව සොයා ගැනීමෙන් ඔබේ ව්‍යාපාරයේ වර්ධනයට අදාළ පියවර ගනිමින් සිටින බව ඔබට පසක් වේ.

Read More »
Business

ඩිජිටල් අලෙවිකරණය හැමවිටම ලාභදායී වන්නේ ඇයි ?

ඔබට ව්යාපාරයක් ආරම්භ කිරීමේ සිට පරිමාණය කිරීම දක්වා ඇති ගමනේ ඔබට විශේෂ මෙහෙයුම් රැසක් ඩිජිටල් අලෙවිකරණය තුලින් ලාභදායි ලෙස කරගත හැකියි. සමාජ මාධ්ය තුල ඔබට ඉතාම අඩු වියදමකින් දැන්වීම් පළකරගත හැකි වේ. රුපවාහිනි, පත්තර, ඒ වගේම බැනර් කටවුට්, අත්පත්රිකා සඳහා වැයවන විශාල මුදලක් ඒ හරහා ඉතිරිකරගත හැකි වේ. ඔබේ අලෙවි

Read More »
Grow a business's
සිංහලෙන් බිස්නස්

අඩු වියදමකින් ව්‍යාපාරයක ඩිජිටල් පැවැත්ම වර්ධනය කරන්නේ කෙසේද?How to grow your business digitally at a low cost

ඩිජිටල් පැවැත්ම යනු කුමක්ද? (Grow a business’s)මෙය අන්තර්ජාලය හරහා වෙළඳ නාමයක් හෝ සමාගමක් සොයා ගැනීම කොතරම් පහසුද යන්න මගින් නිර්වචනය කළ හැකි සබැඳි පැවැත්මකට යොමු වේ. ඔබේ සන්නාමයේ කීර්තිය ගොඩනැගීමට, සන්නාම පිළිබඳ දැනුවත්භාවය වැඩි කිරීමට සහ පරිශීලකයින් අදාළ කරුණු සොයන විට, ඔබේ නිෂ්පාදන හෝ සේවාවලට දෘශ්‍යතාව සැපයීම සඳහා එය වැදගත්

Read More »