...

Blog

empathy marketing
ව්‍යපාරයක් මුල සිට

Empathy Marketing කරලා Competitorsට වැඩියෙන් Sell කරන්න

Empathy Marketing | ඔයා small business owner කෙනෙක් නම්, ඔයාට හොඳටම තේරෙන්න ඕනේ එක දෙයක් තියෙනවා. ඔයාගේ customer එක හැමදේම price, quality, delivery time බලන එකක් නෙවෙයි. ඔවුන් actually buy කරනේ feelings. ඔවුන්ට තියෙන hidden fears satisfy කරන එක තමයි ඔයාගේ biggest power. Competitor price cut කරනකොට ඔයාට chance තියෙනවා

Read More »
trust ladder and loyal customer
සිංහලෙන් බිස්නස්

🪜 Trust Ladder – අමුත්තා මිතුරන් වෙලා loyal customers වෙන්න හදන plan එක

Trust ladder | ඔයා small business එකක් manage කරනකොට, මුලින්ම ලැබෙන challenge එක තමයි – “stranger” කෙනෙක්ට trust කරන්න ගන්න එක. ඔවුන් ඔයාට මුල්වරට message කරනකොට ඔවුන් බැලුවේ ඔයාගේ price එක. ඔවුන්ට තාම ඔයා ගැන idea එකක් නෑ. Trust කියන්නේ ඔයා build කරන්න ඕනේ එකම base. ඒක නෙවෙයි “one-time sale”

Read More »
business loan
සිංහලෙන් බිස්නස්

Bank Loan | ව්‍යාපාර ණයක් ලබාගැනීමට බැංකුවට යාමේදී අවශ්‍ය මූලික සාධක

Business Loan | ශ්‍රී ලංකාවේ බොහෝ කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාරිකයින් (SMEs) සඳහා මුදල් ප්‍රවේශය අභියෝගයකි. නමුත් ණය සහිත මුදල් ආධාරයක් ලබාගැනීම ඔබේ ව්‍යාපාරය ගොඩනඟා ගැනීමට හෝ ව්‍යාප්තිය වැඩි කිරීමේ සාර්ථක මාර්ගයක් විය හැකිය. එහෙත් ණය ඉල්ලීමක් සාර්ථක වීමට, ඔබ සතු විය යුතු මූලික සාධක පිළිබඳව පැහැදිලි අවබෝධයක් තිබීම අත්‍යවශ්‍යය.

Read More »
කුඩා ව්‍යාපාර
සිංහලෙන් බිස්නස්

කුඩා ව්‍යාපාරයක් ලෙස අවුරුදු සමයේ සාර්ථක වෙන්නෙ කොහොමද?

අවුරුදු වෙළඳපල අවබෝධ කරගන්න සිංහල හා හින්දු අලුත් අවුරුද්ද යනු ශ්‍රී ලංකාවේ විශේෂිත වෙළඳ සමයයි. මෙම සමයේදී ජනතාව මනා ලෙස සාප්පු යයි, නව නිවසට භාණ්ඩ මිලදී ගනී, තෑගි ලබාදෙයි, සහ ආහාරපාන මිලදී ගනී. ඔබේ ව්‍යාපාරයට මෙය අතිශය ගැලපෙනවාදැයි පිළිබඳව අවබෝධයක් ගන්න. විශේෂිත අවුරුදු නිෂ්පාදන සහ සේවාවන් ලබාදෙන්න අවුරුදු උත්සවය සඳහා

Read More »
AI මෙවලම්
Digital Marketing Strategies

AI මෙවලම් භාවිතයෙන් ඔබේ ව්‍යාපාරය පහසු කරගන්න

AI මෙවලම් භාවිතයෙන් ඔබේ ව්‍යාපාරය පහසු කරගන්න අද ව්‍යාපාරික ලෝකය ඉතාම වේගයෙන් වෙනස් වෙමින් පවතී. තරඟය වැඩිවීමත් සමඟ ව්‍යාපාරිකයින්ට නව තාක්ෂණයන්ට සවන් දීම වැදගත් වෙයි. Artificial Intelligence (AI) යනුවෙන් හැඳින්වෙන කෘතිම බුද්ධිය මේ වෙනසට මුහුණ දීමට අපට උපකාරී වේ AI මෙවලම් මඟින් ව්‍යාපාරයේ දිනපතා කාර්යයන් ස්වයංක්‍රීය කරගත හැකි අතර, වැඩි

Read More »
Warren Buffett
සිංහලෙන් බිස්නස්

Warren Buffett ගෙන් ව්‍යවසායක ඔබ ඉගෙනගත යුතු දේ…

ලෝකයේ විශිෂ්ටතම ආයෝජකයින් ගැන කතා කරන විට, එක් නමක් සැමවිටම කැපී පෙනේ – වොරන් බෆට්(Warren Buffett). ඔහු ආයෝජකයෙකු පමණක් නොව, ඔහු ව්‍යාපාරික පුරෝගාමියෙකු මෙන්ම දානපතියෙකි. ඇමෙරිකාවේ නෙබ්‍රස්කාවේ ඔමාහා හි කුඩා ආරම්භයේ සිට ලෝකයේ ධනවත්ම පුද්ගලයින්ගෙන් කෙනෙකු වීම දක්වා, ඔහුගේ ගමන ධනය රැස් කිරීම ගැන පමණක් නොවේ; එය ප්‍රඥාව, විනය, ඉවසීම

Read More »
Elon Musk
සිංහලෙන් බිස්නස්

Elon Musk : අනාගතය හැඩගස්වන ව්‍යාපාරික නායකයෙක්

Tesla, SpaceX, Neuralink, සහ The Boring Company වැනි අති නවීන සමාගම් කිහිපයක නිර්මාතෘ වන Elon Musk, නවෝත්පාදනයේ සහ ව්‍යවසායකත්වයේ ගෝලීය සංකේතයක් බවට පත්ව ඇත. තාක්‍ෂණයේ සීමාවන් අභිබවා යමින් සහ සාම්ප්‍රදායික ව්‍යාපාරික ආකෘතීන්ට අභියෝග කිරීම සඳහා ප්‍රසිද්ධියට පත් මස්ක්, ගෝලීය අභියෝග සඳහා පෙරළිකාර විසඳුම් හඳුන්වා දෙන අතරම කර්මාන්ත කඩාකප්පල් කරයි. ඔහුගේ

Read More »
ratan tata
සිංහලෙන් බිස්නස්

රතන් ටාටා(ratan tata): දූරදර්ශී නායකයෙකුගේ සාර්ථකත්වය

විශ්වාසය, නවෝත්පාදනය සහ නායකත්වයට සමාන නාමයක් වන රතන් ටාටා (ratan tata) ඉන්දියාවේ වඩාත්ම ගෞරවනීය කර්මාන්තකරුවන්ගෙන් කෙනෙකි. ප්‍රකට ව්‍යාපාරික පවුලක හැදී වැඩුණු තරුණයෙකුගේ සිට ටාටා සන්ස් හි සභාපතිවරයා දක්වා ඔහුගේ ගමන උපදේශාත්මක සහ ආදර්ශවත්ය. ටාටා සමූහ ව්‍යාපාරයේ ප්‍රධානියා වූ ඔහුගේ නායකත්වය සමාගමේ ව්‍යාපාරික ප්‍රවේශය විප්ලවීය වෙනසක් ඇති කළා පමණක් නොව එය

Read More »
පාරිභෝගික තෘප්තිය
සිංහලෙන් බිස්නස්

කුඩා ව්‍යාපාරයක් පවත්වාගෙන යාමේදී ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන්ට හොඳම අත්දැකීම ලබා දෙන්නේ කොහොමද?

විශිෂ්ට පාරිභෝගික සේවාවක් සැපයීම ඕනෑම ව්‍යාපාරයක් සඳහා ඉතා වැදගත් වේ, නමුත් සෑම පාරිභෝගිකයෙකුම පිලිබදව සලකා බැලීම කුඩා ව්‍යාපාර සඳහා එය විශේෂයෙන් වැදගත් වේ. පාරිභෝගික තෘප්තිය කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරීමෙන්, කුඩා ව්‍යාපාර හිමියන්ට තම ගනුදෙනුකරුවන් රඳවා තබා ගැනීමට පමණක් නොව, කට වචනයෙන් නව ගනුදෙනුකරුවන් ගෙන එන විශ්වාසවන්ත පාරිභෝගික පදනමක් ද නිර්මාණය

Read More »
Find target audience infographic
සිංහලෙන් බිස්නස්

ඔබේ ව්‍යාපාරයට හරිමයටම ගැලපෙන පාරිභෝගිකයන් හදුනාගන්නේ කොහොමද?

සාර්ථක ව්‍යාපාරයක් පවත්වාගෙන යාම සඳහා ඔබේ ව්‍යාපාරය සඳහා වඩාත් සුදුසු ඉලක්කගත පාරිභෝගිකයන්(target audience) හඳුනා ගැනීම අත්‍යවශ්‍ය වේ. ඉලක්කගත පාරිභෝගිකයන් හඳුනාගැනීමෙන් ඔබට නිවැරදි පාරිභෝගිකයන් වෙත ළඟා වී, පෞද්ගලික පණිවිඩයක් සමඟ ඔවුන්ට ආකර්ෂණය කිරීමේ හැකියාව හිමිවෙයි. එමෙන්ම, නිවැරදි පාරිභෝගිකයන්ව සොයා ගැනීමෙන් ඔබේ ව්‍යාපාරයේ වර්ධනයට අදාළ පියවර ගනිමින් සිටින බව ඔබට පසක් වේ.

Read More »
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.